Logo
);

Brenner du for smarte løsninger? Er du serviceinnstilt og liker nye utfordringer?

I forbindelse med en omstrukturering av vår IT-avdeling leter vi etter en in-house IT-konsulent til å bidra til drift, videreutvikling og implementering av både eksisterende og nye systemer.
Vi tilbyr en selvstendig rolle med gode utviklingsmuligheter til deg som evner å videreutvikle og effektivisere både eksisterende og nye IT-systemer.
Din rolle vil være å bidra med gode løsninger som kan støtte vår videre vekst.

 

Ditt ansvar vil omfatte

Bidra til drift, videreutvikling og implementering av software-løsninger som:

  • Dynamics NAV m/YaveOn ProBatch
  • LIMS
  • BI Rapportering (PowerBI)
  • QMS
  • Office365 / Sharepoint
  • Dynamics 365 (CRM)
  • Umbraco
  • Virtualiseringsløsninger (VMWare)

I tillegg vil stillingen omfatte noe generell in-house IT-Support og driftsarbeid

 

Kvalifikasjoner

  • Relevant utdanning fra høyskole eller universitet (Relevant arbeidserfaring kan kompensere for manglende formell utdanning)
  • Erfaring med noen av våre software-løsninger
  • Erfaring fra implementering og videreutvikling av IT-Systemer
  • Kunnskap om krysningspunktet der IT møter virkelige prosesser
  • Erfaring som prosjektleder for større prosjekter er et stort pluss
  • Erfaring fra bruk av IT i logistikk og produksjon er et pluss
  • Du har også gjerne en aktiv github konto

 

Egenskaper

  • Initiativrik, tilpasningsdyktig og løsningsorientert. Du setter deg raskt inn i faglige problemstillinger
  • Metodisk og systematisk tilnærming med god struktur og orden. Pålitelig og kvalitetsbevisst
  • Genuin interesse og nysgjerrighet for teknologi - både software og hardware
  • Kommuniserer komplisert informasjon på en enkel og lettforståelig måte

 

Stillingen rapporterer til administrerende direktør og er lokalisert på Billingstad.
Om du har spørsmål om stillingen, ta kontakt med IT-Prosjektleder Knut Erik Eldjarn eller IT Driftsansvarlig Alexander Bisseth på tlf. 66858900.
Søknad og CV sendes til [email protected], merket med stillingens tittel. Søknadsfrist: 8. februar.

Om arbeidsgiveren

SERO AS er pioneren og en av verdens ledende produsenter av kontrollsera. Med over 50 års fagtradisjon, utvikler, produserer og eksporterer vi Seronorm og våre andre produkter til over 60 land. Produktene bidrar til laboratorienes kvalitetskontroll og sikrer riktige analysesvar verden over. I tillegg distribuerer vi utvalgte nisjeprodukter i Skandinavia, der SERO bl.a. leverer analyseutstyr (iFOBT) til de nasjonale befolkningsscreeningene for tarmkreft i Danmark, Sverige og Norge. SERO er et solid selskap i vekst med et team på 50 personer, lokalisert på Billingstad i Asker og har en omsetning på rundt 100 MNOK.

Find your product



For lot specific documentation enter the 8-digit number included in your user manual


Created with Sketch. My SERO

Need help?
We will assist you


Your browser is out-of-date!

Update your browser to view this website correctly. Update my browser now

×